GamzeEylulAda Merhaba güzel anneler bebeğim 2.5 aylık düne kadar günde en fazla 2 defa kaka yapardı dün ve bugün daha fazla kaka yapmaya başladı bugün her mamadan sonra kaka yaptı bu durum normal mi sizce bebeğimde ateş kusma vs bir durum yok kakası da sulu değil
GamzeEylulAda benkosarim teşekkür ederim ben de öyle düşünmek istedim ama bir anda değişince kaka yapma sıklığı endişe ettim bir yandan da ilk anneliğim herşey gözümde büyüyor ve korkutuyor tecrübem olmayınca 🥰
benkosarim GamzeEylulAda zamanla her şey daha güzel olacak Ben de yeni anneyim Ben de burada okuyarak bakarak tecrübe ederek öğreniyorum