Pnr0190 yanın da hiç bir ek damla kullanmadım.
Bitkisel mi onu bilmiyorum ama çocuğumun şikayetini kesti ya o yetti bize.
Çünkü resmen ağlarken siyah oluyodu yavrumun yüzü acıdan.
1,5aydır rahat gaz yok bişey yok.
Şu an 4ay 10günlük oğlum.
Darısı size inşallah.
Bence kullanmanızda büyük fayda var bebeğiniz için.
Canı yanmasın yavrucakların