Burcu00 ahh canım yaa seni çok iyi anlıyorum. Benimde tek yumurta ikizlerim var büyüttüm şükür 2,5 yaşındalar. hiç geçmeyecek gibi geliyor ama bu zamanlar geçiyor merak etme. Öncelikle aynı zamanda besleyip uyutmaya çalış. İşlerini onlar uyanıkken yapmaya çalış ki uyuyunca dinlenmek için sana zaman kalsın. Ben ev işlerinden vazgeçmiştim. Anneniz yada kayınvalideniz varsa mutlaka destek alın. Daha çok küçükler gaz olur birbirlerinin sesine uyanırlar gece gündüz tek bakmak çok zor. Bende tek baktım ama en büyük desteğim eşimdi çok emek verdi. Benimkiler 4. Cü aydan sonra birbirlerinin sesine alıştılar uyanmamaya başladılar ama hiç ayrı odalarda yatırmadım alışmaları zor olurdu