isilay83 yapmayın gerçekten yazık günah daha küçücük o kadar uyaran çocuğunuzu kötü etkiler. Burda her gün post açılıyor, konuşma geriliği, dikkat eksikliği, sanal otizm ile ilgili ve bunları yazan her anne TV izletiyordum pişmanım diyor.
Hiç biri olmasa gözüne yazık. Beynine yazık.
Evet çok zor hiç bir iş yapamıyoruz , belki tuvalete bile zor gidiyoruz ama çocuğunuzdan önemli değil. Oyun halısına koysanız yine 5-10 dk oyalanır o aylarda bi çocuk.