Sabah kızımı kucağıma aldığımda aşırı sıcaktı ölçtük 37.9 çıktı sonra calpol verdim 2 saat sonra 36.8 e falan düştü Şuan 36.5.. aşırı sakin emekliyor kalkıyor falan hiç keyfi yok. İştah problemi de yok ek gıda ve emmede güzel Allah şükür sadece 2 gecedir sürekli dönüyor bir sağa bir sola öyle uyandırıyor kendini bir daha da dalamıyor geriye uykuda da öyle bir sorun var diş olabilir mi sizce ?