Az önce bir arkadaşta gördüm cevap verecektim kaybettim mesajını buradan yazmak istedim. Ben de aynı şekilde sezeryan doğum sonrası şiddetli boyun baş ağrısı çektim bir büyüğüm saclarini dipten çek geçer demişti ilk başta inanmadım ama denedim ve gerçekten bu sayede atlattım yoksa ne Nescafe ne bitter çikolata ne de baska bişey fayda etmemisti.