Merhaba güzel anneler bebeğim şuan 21 günlük dün doktora gittik gazı vardı mammy bliss ve biogaia başladık doktor 15 günde 730 gram almış fazla ve karnı şiş gazı var emzirme sıklığını 3 saate indirmezsen ne kullanırsan kullan fayda etmez dedi fakat bebeğimi oyalayamıyorum her saat yada 2 saatte emmek istiyor gece kendisi 2 saatte bir uyanıyor bebek ne zaman isterse emzirin diyor nette ne yapacağımı şaşırdım ne önerirsiniz