uykusuzpanda Affedersiniz buyuk te kucukte yaparken bagiriyorum wcde agridan. Hani kendimide sıkmıyorum yapmak icin agridigi icin kendiliginden saliyorum ama felaket agri var hele buyuk tuvaletimde. Bunun cozumu varmi internette yazamadim tam bulamadim cozumunu
Nazikomom uykusuzpanda ne zaman yaptınız doğumu. Ben ikinci gün ayağı kalkmıştım zorladım sanırım 1 hafta sonra ödem olmuştu o zaman ki ağrı ameliyat ağrısını bastırmıştı. 2-3 haftaya tamamen toparlanmıştım. Çok mu zorluyorsunuz acaba içteki dikişlerde mi bi sorun var.
Ysgl26 uykusuzpanda o kadar ağrı olmaması gerek doktorunuzla görüştünüz mü? Hafif yanma ya da acı olabilir ama çığlık attıracak kadar acı normal değil
Maviim uykusuzpanda Acaba kabız olduğunuz için mi öyle oldu? Bende öyle bir şey olmadı.. sadece idrarımı yaparken 2 hafta boyunca yandı oda sondadan dolayıymış dedi doktor ama büyük tuvaletimde hiç bir sorun yaşamadım. Doktor bana hastaneden çıkarken duphalac yazdı kabız olmamam için oda çok iyi geldi
rivrivyapma uykusuzpanda ben de 1 aya yakın çok zor yaptım küçük tuvajetiöi o bitti derken büyük tuvaketten çekmeye başladım bebeğim 3 aylık hala çok zor tuvalete çıkıyorum ağlaya ağlaya zor yapıyorum
uykusuzpanda Nazikomom 8 gün oldu. Ilk zaman bukadar acimazdida azonce ciglik aticaktim buyuk tuvaletimi yaparken. Dogum yaptigimdan beri hep ayaktayim hic dikkat etmedim kendime yemekte yemiyorum dogru duzgun acaba hic corba falan icmiyorum hep kati yiyorum ondanmi dedim
mercimekinannesii bende de olmustu zamanla geciyor ama ben bayagi cektim nerdeyse 1ay kadar. bagirsaklar sanirim yerlesmeye calisiyordu bilemiyorum doktor normal demisti.. umarim senin benimki kadar uzamaz😔
uykusuzpanda mercimekinannesii ay 1 ay cok ya 🥵 evde iki cocuk ve wcden uzun sure cikamiyorum bundan dolayi esim kizdi artık her seferinde uzun sure cikmiyorsun diye. Keyfi oturuyorum sanki 🥴
Nazikomom uykusuzpanda sıvı tüketimini artırım posalı şeyler için komposto gibi. Dinlenmen lazım. Ben hiç dikkat etmedim. İmkanın varsa dinlenmeye özen göster. Senin tarif ettiğin bu acıyı ben hastaneden çıkmadan yaşamıştım çok kötüydü. Çok geçmiş olsun. Dediğim gibi bol sıvı ve posalı beslen çorba da iç mutlaka
uykusuzpanda Ysgl26 doktor muayenem daha onunuzdeki hafta carsamba ben saglik ocagina gidip sormayi dusunuyorum bakalim bekleyemem boyle 😢
uykusuzpanda Maviim aslinda kabiz degilim ilacta vermedi doktor keske verseydi ya yarin saglik ocagina gidicem boyle bekleyemem misafirlerin yaninda durduk yere agri giriyor kivraniyorum birden
uykusuzpanda rivrivyapma ay gercektenmi 🥲 daha tuvaletimin geldigini hissettigim an basliyor agri oturuyorsam yerimden sıcriyorum oyle degisik bisey. Siz doktora gorunmedinizmi bunun ici