Alinaya23 Merhaba arkadaşlar kızım 2 aylık bronşiolit olmuş 4 gün yatıp hastaneden yeni çıktık ama nefesi düzene girmedi ne zaman girer ki çok korkuyorum 😕
Merve Alinaya23 havalarına devam ediyorsunuzdur. Biraz sürüyor hızlı nefes ama geçiyor. Çok geçmiş olsun
kzgdnEbru Alinaya23 34 haftalık doğdu.5 aylık oldu.2. Kez bronşit oluyor.Nefes problemi devam ediyor.Hava vermekten bıktım.Göğüs hastalıklarına doktor sevk etti.İnşallah sizinki hemen düzelir
Sekeroglannn Alinaya23 Bence tekrar doktora götürün bebeğim iki buçuk aylıkken 9 gün hastanede yattık sürekli dakikada kaç kere nefes aldığını sayıyorlardı. Hızlı hızlı nefes alıp vermesi normal değil
Sekeroglannn Alinaya23 Aydan aya değişiyor bebeğinizin ayına göre internetten araştırma yapabilirsiniz. Yanlış bilgi vermek istemem