Asasas inanır mısınız oğlum tam 8.5 aylıktı emeklediğinde 2 3 hafta oluyor emeklemeye başlayalı
Biz ümidi kesmiştik emeklemeyecek diye çünkü ne eşim ne de ben emeklememişiz
Biz şaşırdık yani birden oldu 😂 Ama çok çalıştık azmetti yaptı
Akışına bırakmakta fayda var nasıl olsa emeklemek bir gelişim belirtisi değil
Ayrıca emeklemeye başlayınca hayatınızda resmen 2. Bir kapı açılacak kapanmamak üzere her yere gidiyor her yere durmuyor 🤢😂