Bebegımı öyle her yere çıkarmam belki 2 kere ancak cıkardım sureklı degıl ama gunde toplam 10 kereye yakın ara ara öksürüyor bu eve geldıgınden berı böyle üst üste olan bişey degıl ara ara oluyor ara arada hapşırıyor burun akıntısı ateş yok sadece cok sıkıyor kendını gazı cok var hem anne sütü hem mama yıyor evim cok nemsız hasta mıdır doktora götüreyim mı yoksa goturmeyım mı geçen aynı sıkayetten götürdüm kan tahıllerıne kadar yapıldı sorun çıkmadı bugün bıraz fazla öksürdü sankı burnunu günde bır kere serum fızyolojıkle acıyorum