Aynalarınızı nasıl ve neyle siliyorsunuz ya ben bir türlü beceremiyorum. Normal bezle silip ardından kuruluyorum ama hep toz ve iz kalıyor. Pella bezlerle de denedim yine aynı hep hav bırakıyor. Ben mi silmeyi beceremiyorum acaba siz nasıl siliyorsunuz