AngeL- Bence banyo ısısından çok ısı farkı önemli. Yani banyoyu bi beş dakika ısıtıcıyla ısıtsanız yeter aslında ya da belki gerek bile yok sıcaksa. Ama sonrasında giydirdiğiniz ortam da aşağı yukarı aynı ısıda olmalı. Banyoda giydirecek alan yoksa, giydireceğiniz odayı ısıtmak daha önemli. Asıl üşütme sıcak banyodan serin ortama girdiği için oluyor.