25 aylık 4 aylıkken itibaren hep boynunda sadece bi ara cıkardımm akrabalarım yengelerim laf etti kücük boğulur cıkar vs vs diye o ara cıkartığımda salyası cok aktı hemen geri taktım taktığım gibi kesti diş dönemindede sadece azı dişlerinde ateşlendi diğerlerini cok rahat cıkardı ben etkisi olduğuna inanıyorumm