fatima Goktug4343 ben 6 aydır kullanıyorum ve çok memnunum evet pahalı ama hakkını vermişler ☺️ akıtmıyor damlatmıyor ve çocuklar doya doya rahatlıkla içebiliyor
Thesra Goktug4343 Farklı olmaları aylarından kaynaklı mesela 0-6 ay 6-12 ay gibi ayrımları olduğu için açıklamalarını okursanız size hangisi uyuyorsa onu alırsınız
Elif112 Goktug4343 ben penguen gibi olanı kullandım memnun kalmadım maalesef sararma yaptı çöpe attım
Reykzy Goktug4343 ben aldım daha iki üç gündür kullanıyoruz iki renk olanlar varya pembe mor ve turkuaz mavi ondan aldım damlatmıyo gercekten güzel ucuda yumuşak biraz fazla geldi bizimkine akış hızı ama alışır heralde
GzdeBade Reykzy ben aldım ondan çok damlatiyor penguene gecicem. Dediğiniz gibi akış hızı çok her su icisimizde genizine kaçıyor
Reykzy https://m.trendyol.com/philips-avent/egitici-bardak-200-ml-6-ay-yesil-scf551-05-p-1387300?boutiqueId=323647&gclid=Cj0KCQjwrfvsBRD7ARIsAKuDvMPmNIyW_9YyCTqhnutCfgJbtsI0Key-97Jemcwl2QuqKiHtgQeyJTYaAny_EALw_wcB Bundan
Goktug4343 fatima https://www.evdeeczane.com/urun/philips-avent-scf551-05-damlatmaz-bardak-mavi-200-ml-6-ay-erkek?gclid=Cj0KCQjwrfvsBRD7ARIsAKuDvMP2zq9sohx0rzrSpq2qSwhS1dwm4xKku4sfwth9Hspg8xfHb8xhwyYaAlm-EALw_wcB
fatima Goktug4343 benimki bundan değil pipetli https://www.hepsiburada.com/philips-avent-desenli-pipetli-bardak-200-ml-scf796-02kiz-p-HBV000007PUDV?magaza=Reçete&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=Cj0KCQjwrfvsBRD7ARIsAKuDvMNA7fYIe-Sk2j5Un1UvmGBG2atEOF1VxzqWl-M6f_GKi2iYdzU_l0MaAnecEALw_wcB
fatima Goktug4343 mor mavi kapaklı olan 2 renk olanlardan evet ayran ve çayını bununla bi kaç kere genelde su veriyorum