Bebegim 28 günlük baştan beri mama+meme gidiyoruz. Hastanede hipp ile başladılar o yüzden hipp organik ile devam ettik. Gazlı bi bebek olduğu için yaklaşık 10 gün önce hipp combiotice geçtim. Cok fark yaratmadı hatta kakasını zor yapar oldu ve hala kıvranıyor. Sma deneyeyim diyorum ama bu kadar sık mama değiştirmek sorun yaratır mı?