ilosasell Naciyeylmz fiyatına göre iyi bence ben 2 yıldır arada yapıyorum geçen kış aldıklarımı bu kışta giyiyor henüz bişey olmadı sağlamlar ☺️
_aysun_ Gayet iyi ben mağazadan alıyorum beden küçük evet 1-2 beden büyük alın alacaksanız online dan