baloglusss Kızlar selam bu ay pedleri hep boş attım sayılır kanamam çok az. geçen aydan beri ilaç kullanıyorum kist var diye vermişti doktor onunla alakalı olabilir mi kontrol tarihime daha var belki de mevsimseldir size de sorayım dedim başına gelen var mı?