YeliZumra Merhabalar kızım 8 aylık iki gecedir bezine hiç idrar yapmamış hemen hemen 12 saat yapmamış oluyor bu normal mi başına gelen var mı acil bilgi verir misiniz. Doktora götürsem eminim normal diyecek
Kizannesiiiii YeliZumra bizimkide 3 aylık gece hiç yapmadı dün doktora götürdüm 24 saatlik çişli kakalı bezlerini istedi pazartesi götüreceğim
Kizannesiiiii YeliZumra merhaba dün gittik doktorumuza 24saatlij bezlerimizle. Bezlerin gramına baktı çocuğun kilosuna böldü ortalama sattlik bez ıslatma hesabını yaptı ve normal dedi herşey yolundaymış bizim çok şükür ayın 10unda tam 4 aylık olacağız o zamana kadar ben yine takip edeceğim