Önce oğlum oldu iyileşti şükür sonrasında bana bulaştı nasıl bir gripse 3 gündür boğazımın ağrısı acısı geçmiyor hele dün gece boğazımla kulağımın kaşıntısından uyuyamadım resmen çözüm önerisi olan var mı ıhlamur vitamin sirkeyle gargara anlık çözüyor geçmeyecek gibi geliyor resmen bir de maske takıyorum olur da tekrar bulaşır diye zaten zor nefes alıyorum bir de üstüne maske hof yani 🤦♀️ ne yapsam ne yiyip içsem bebeğim de alerjik kafama eseni tuketemiyorum maalesef yardımcı olandan şimdiden Allah razı olsun 😔