Ballilokumannesi 3.5 aylık kızım bazen karnı gurulduyor ya sesini duyuyorum yada elim karnındayken hissediyorum yaşayan var mı ? Benimde olur acaba benim yediklerimden dolayıda mı onda oluyor diyorum 🤷🏻♀️ Doktora sordum çok önemsemedi probiyotik verdi
zarifbirhanim Ballilokumannesi Gazdan dolayı gurulduruyordur. Beslenirken hava yutuyor olabilir. Emziriyorsan senin yediklerin ona gaz yapıyor olabilir. Bence normal bisey 🙊
Minnacksevdack Ballilokumannesi gazdan oluyor maalesef ya da ishal olmuş olabilir. Bizim genelde gaz sorunumuzda oluyor.
Ballilokumannesi zarifbirhanim Bende öyle düşündüm gazı oluyor Allah’tan çıkarabiliyor tabi insan yinede korkuyor bebekte birşey olunca yoksa benimde guruldar 🤭
zarifbirhanim Ballilokumannesi Endiselenme canım. Doktor bisey demediyse muhim bir sey yoktur. Büyüdükçe zaten her şeye alışıyorsun. Mesela ilk ateslenmelerinde krize giriyordum. Her şeyi kafama takıyordum. Su an cok rahat davraniyorum 😇
Ballilokumannesi zarifbirhanim Demi aynen gerçekten başlarda bende az birşey olsa ben bakamıyor muyum diye psikolojik olarak bir tuhaf hallerdeydim yavaş yavaş alışıyorum bende ☺️