Merhaba canım anneler, 18 aylik bir kızım var ellerinizden öper. Yemek yemiyor diye 2 ocakta memeden ayırmaya karar verdim ve 1 hafta sonra başarılı olmuştum. Lâkin yemek konusuna gelirsek yiyor mu? Ehhhh. Şimdi de kendisi yemek istiyor 😪 çorba getiriyorum anne kaşığım diyor annecim bunu benim yedirmem lazım deyince de basıyor çığlığı kaşık kaşık diye🤦♀️ bende veriyorum kendisine içiyor çorbasını yarısını kendi yarısını üstü başı 😂 böyle devam etmeli mi ? Yoksa ben mi yedirip icirmeliyim? Kendisi yeyince benim yedirdigimin yarısını yeyip gidiyo😂 bilemedim iyi birşey mi kötü birşey mi 😒