Mucizemoglum ah ahh ben bir aydır çekiyprum oğlum 11 aylık olacak ve bir aydır kesinlikle ek gıda yemiyor en sevdiği şeyleri bile bi kaşık yiyiyor ikincisini öğürerek çıkarıyor ben bi yerde yanlış mı yaptık düşüncesi bürüdü beni yani aslında ek gıdaya geçtik ama öyle her gün 3 öğün vermedim 1 bazen 2 bende mi hata var yada bu aylarda bebeler böyle mi oluyor anlamadım milleti görüyorum kahvaltı ara öğün akşam yemeği benim hiç birini yemiyor mamayla besleniyor onu bile zorla yiyiyor inş en kısa süreee geçer hepimizin