Annesiburda
Kendiliğinden kesen var da çok nadir genelde anneler bıraktırıyor. Kimisi kademeli kimisi birden.
Bence uyanın bebek çok nadirdir. Benim oğlum da 4 yaşına geldi uyanıyor yani illaki uyanacak ama çişe ya da su içmeye bir kere su içer bir kere de çişe kalkar. Çok şükür o kadar hemen uyur zaten kendisi.