Cansubyzts Merhaba anneler sezeryan olalı 5 ay oldu ve lazere başlamak istiyorum sezeryan bölgesi tahriş veya herhangi bir zarar görüyor mu ??
damla-6992 Cansubyzts Ben de 2. Ayım başladım o bölgeyi daha yaptırmadım yeri daha tam kaynamadi benim korktum doktora sorucam bı ondan sonra basliycam
Mevaveannesi Cansubyzts 4 aylık bebeğim bende geçen gün lazere gittim 1 sene olmaz dediler yani hormonlar 1 sene sonunda anca oturuyormuş boşuna radyasyon almanıza gerek yok dökülme vs olmaz boşuna yapmış oluruz dediler vazgeçtim