Kizlar 9 aylik oglum 3 gundur kesik.kesik nefes aliyor hırıltısı var burnu akıyor ve karnında çekilme vardoktora gittik kanda enfeksiyon yok cigerler açık dedi hava verdi evde nebülizatör kullanıyorum.karnindaki cekilme gectigi icin eve gonderdiler yoksa yatis verceklerdi basima gelen varmi