hsyn evet bende merak ediyorum, biz gaviscon kullanıyoruz ikinci kutuya geçtik 1.kutu biterken kusmalar bitmiş gibiydi ama tekrar başladı, üstüne bide yedikten sonra inleme,suratın şekilden şekile girmesi, dilini çıkarma ve uyuyamama eklendi napıcam bilmiyorum, bebeğim 49 günlük 😞Motilium daha mı etkili acaba ?