4ay 2günlük kızım var. Dün aşı oldu. Gündüz iyiydi gecesine ateşlendi calpol verdim. Çok zor uyuttum gece sürekli uyandı hiç uyumadı nerdeyse. Son sabah uykusunda yani az önce uyandığından beri ağlıyor acı acı. Sanki çok ağrısı var gibi. Normalde gazlı bi bebek susturma yollarını biliyorum. Fakat onlar bile işe yaramadı. Ateşi 37.3-37.4 bu civarlarda. Bu ağlamaları aşıdan dolayı mıdır kızlar yoksa acile gidiyim mi ?
Sizde de aşının ertesi günü böyle ağlama huzursuzluk yaptı mı ?
Mama da içmiyor 😞