Mutlubirperi_ Merhaba arkadaşlar bebeğim 3.5 aylık hafif öksürük ve hapşırma var ilerlememesi için ne yapabilirim sanırım benden geçti çünkü ben grip oldum
Ozlem2904 Mutlubirperi_ sık sık emzir annesi ek gidayadq gecmedigi için emzirmekten başka yapabilecegin biaey yok
theseymik Mutlubirperi_ Bulunduğu odanın nemini önerilen ayarda tutabilirsiniz ve nemli bi bez üzerine cold mix damla damlatıp odasında bulundurabilirsiniz. Rahat nefes alıp verişini ve öksürüğünün kesilmesini desteklersiniz böylece.