Gulski Kizlar oglum 3 ay 4 gunluk. 4 aylik oldugunda ek gidaya ba$lamayi du$unuyoruz. Ondan once su vermeye ba$lamak istiyorum, bogazinda kalirsa su icebilsin diye. Sizler ilk su vermeye nezaman ba$ladiniz?
EndlessLove_ Gulski 4 aylıkken ek gıda verecek olsaydım eğer su verirdim. Ben ilk suyunu 6. Ayında verdim
1__anne Gulski tadıma başlayınca her tadım sonrası kaşıkla çok az su verdim onun öncesinde sadece anne sütü şuanda da hala sadece tadını alacak kadar veriyorum doyacak kadar değil süt veriyorsanız suya önce başlamaya gerek yok boğazında kalırsa su içer düşüncesi bana göre yanlış bebeğiniz daha çoook küçük boğazında kalınca lıkır lıkır su içemez:) ve o kadar erken ek gıdaya neden başlıyorsunuz doktor kontrolünde başlıyorsanız da suyu aşırı verip midesini doldurmayın bebişin 🌸
Gulski kolonyalimendil oylemi dersiniz, hollanda’daki doktorum tadimliga ba$layabilirsin dedi gunde 3 ka$ik
Deletedmom_875 5 aylikken arada 1 cay kaşığı veriyordum. Tadimlara baslayinca tadimin ardindan vermeye başladım yine 2 3 yudum. Şu an 6 buçuk aylık, Alıştırma bardagiyla veriyorum biraz. Çok seviyor suyu hep versem hep icecek
Negro Ek gıdaya başlamak için 4ay çok erken uzmanlar altı ay anne sütü öneriyor sadece o yüzden altı aylıkken ek gıdaya geçtik suyu da öyle verdim bence sizde altı aya geçmesini bekleyin bebisin 🤩
Belcim30 Gulski ben ilk aydan sonra hep verdim 1 2 çay kaşığı mama ve kendi sütümle besleniyordu sonra emmedi memeden mama oldu sadece su verdim hep mamadan sonra
Yusufhamza71 Gulski 1.5 ay sadece anne sutu aldı sonra hep mamayla devam ettık o günden berı verıyorum suan 4.5 aylık oglum su dan zarar gelmez dye düşünüyorum
Busra986532 Gulski hep kabızdı ara ara çay kaşığıyla verdiğimde böğürüyordu. İstemiyordu. 4 aylık olduğunda bir denedim omkadar istekli içti ki 7-8 çay kaşığı verdim devamınıda istedi. 4 ay 23 günlük olduk her gün veriyorum azcık. Ek gıda için çok erken bence. Bende arada tadım yaptırıyorum ama minicik çay kaşığı ucu kadar. Yeni yeni yani
biroglanannesii1 Gulski Sadece anne sütü ile besleniyorsa 4 ay biraz erken gibi ek gıda için ha sütünüz yetmiyorsa doktorunuz başlayın dediyse bilemeyeceğim ama su için 4 ayın bitmesini bekleyebilirsiniz çünkü anne sütün de su da var bolca
Zehram20 Gulski 1 haftalık bebekti verdiğimde haziran bebegiydi sadece anne sürü ile besleniyordu şimdi diğer bebegimde yaz bebeği olacak onada vericem doğduğunda
Doruk-_ Gulski doğduğu 40. Gün felan verdim herhlade ben sadece mama ile besleniyor kimi doktor ver dedi kimisi verme dedi 40 günlük ken covit olmustu o gün bugundur veriyorum 60 gram bazen 90 içiyor