Doruk-_ sarılığı yok çok şükür bu sıralar gaz problemimiz başladı işte normalde hiç olmazdı emzirirdim gece kendi de uyanırdı saat de kuruyorum gazlı olduğu için o kadar çok ağladı ki yorgun düştü diye düşündüm bende kolik olcak diye korkuyorum salı gitcez doktor a bakalım damla filan verir rahatlar inşallah