Fizik tedavi ye gittim sırtımda kireçlenme oluşmuş dedi hiç bir ilaç vermedi dalga gecer gibi bana ağrıda çok olur senin aslında dedi senin yaşindakilerde beklemiyoruz kireçlenme dedi sıcak havlu koy geçer dedi ben her gece ağlamaktan uyuyamıyorum lütfen yardımcı olun yaşım 28 gerçekten artık rahat uyumak istiyorum ne orura biliyorum ne yata biliyorum nede ayakta dura biliyorum