Hanımefendileer hanımefendileeeğr size bir sualim olacak. Çocuum 3 ay 8 günlük. Her emzirmede karın guruldaması oluyor. Ama baya baya oluyor yani. İnternetten baktım demin ishal, yanlış emzirme,gaz problemi,kolik gibi sebepler yazıyor. Bunlardan biri olsa ağlar yırtınır diye düşünüyorum ama ele bişi yok gayet sakin karnı guruldarken. Size bunları yazarken bile adeta bir senfoni dinletiyor bana canım çocuum 😂 sizinde böyle oluyor mu bi sıkıntı teşkil ediyor mu acaba merak ettim engin bilgilerinize sığınıyorum 😌