Kızlar, bebeğim 4 ay 20 günlük ve geceleri saat başı uyanıyor. Uyanır uyanmaz emziğini veriyorum istemezse emzirmeye çalışıyorum onuda istemezse piş piş yoluyla gaz çıkartmasına yardımcı oluyorum. 1 aydır bu şekildeyiz uykularımız iyidi daha önceden en azından 3-4 saat uyurdu kesintisiz ne olduysa bilmiyorum bu son haftalarda perişanız.
Bizim gibi olan varmı bu dönemde ?? Artık uykusuzluktan gözlerim ağrıyor 😣