aydaY elfkrtp Evet çok şükür… Evimize geldik 3 hafta kimse gelip gitmedi yine de dikkat ediyorum burun tıkanıklığı oluyo arada en son dr iyi şu an dedi
aydaY Herkesin anneler günü kutlu olsun aylar önce yazmıştım buraya herkese de ayrıca teşekkür ederim çok şükür iyileştik evden çıkmaya başladık 💕