Meltem_5238 2 gün önce bizde yaptirdik.Ben o gece boyunca cok endişeliyim tektim birde sürekli kontrol ediyordum ateşini huysuzluk vardi kolik bebeğim çok ağlıyor acaba ağrısınada mi ağlıyor diye dusundjm calpol verecektim komşumun doktoru bu konuda erken davranma demis cocuk bununla savasmalı erkenden alınmasın ilaçlara diye önermemis ateşine bağlı dedim bende şükür ateş yapmadı vermedim