Bizimki mama da yemez asla ama yarım saate bir uyanıyo diş çıkmadı henüz on aylık, herkes diş yüzünden diyo allah için şu dişi çıkarsa da huzura ersem on aydır gece kuşuyum şu forum da olmasa kafayı yerdim yalnız olmadığımı bildiğimde güçleniyorum ☺️