2,5 yaştan bildiriyorum bizde gümbür gümbür geliyoruz çoktan benim hersey ben yaparım moduna girdik ben artık kendi haline bıraktım ne ister onun olabilir neyi isterse yapabilir kendi sınırları cercevesinde tabi dermanım kalmadı olmaz annecim yapma annecim demekten artık yap sen bilirsin annecime geçtim bile 😀😀