Bugün 3 ay oldu doğum yapalı. Doğumdan sonra ikinci günde başlayan ve hala bitmeyen hatta bazı günlerde artan kuru bir öksürüğüm var. Ansızın bir anda gelen ve boğuluyormuşum gibi öksürten. Aranızda benim gibi olan hanımlar var mı ya buna bir çözümünüz var mı? Nolur yardım edin hayat kalitem düştü resmen 😪