İyi geceler güzel anneler,
kızımın dün aşısından sonra bacağı şişti. Evet ilk aşımız değil ama hareket ederken bacağı acıyor ağlıyor. Sizce ne yapabilirim? Ateşlendiği için şurup verdim ama bacağında ki ağrısı devam ediyor 😭
(Kızım 1 yaşında)
Şimdiden teşekkür ederim hepinize ❤️