Gmzeabduygzefe 2 aydır çok sorunluydu sürekli biberonu ağzına verince ağlıyordu artık görünce bile ağlamaya başlıyor ve artık 1 aydır uykuda bile yemiyor iyice zayıfladı pirinç unu falan vermeye çalışıyorum onlara da ağzını kitliyoe 4,5 aylık
Quadera Gmzeabduygzefe benim bebede 4. Ayda biberonu reddetti. Şimdi 8 aylık ve 4 aydır şırıngayla besliyorum. Aç bırakmayın eczaneden mama şırıngası alın onu deneyin
Birbebekkkbircicek Gmzeabduygzefe bu beslenme reddi benım oğlumda 2.5 aylık başladı hala da direniyor yemeye ama eskisi kadar zor değil şükür çareyi aylarca uykuda beslemekte buldum😢
Quadera Gmzeabduygzefe [Beybi 50 Cc Çam Uçlu Beslenme Enjektör 25 Adet https://www.hepsiburada.com/beybi-50-cc-am-ulu-beslenme-enjektr-25-adet-p-HBV00000I23Q8?magaza=k%C3%B6m%C3%BCrc%C3%BC&url_src=ios-product-detail](https://)
Gmzeabduygzefe Birbebekkkbircicek ne kadar sürdü acaba? Kendiliğinden mi geçti bu durum? Çok çaresizim uykuda bile fark edince hemen bırakıyor. Uykuda 30-40 öyle yiyor o da her uykuda değil yani. Bazen veriyorum hemen uyanıyor başını sağa dola çeviriyor diliyle itiyor ağlıyor. Kendimi ona kötü bir şey yapamıyormuş gibi hissediyorum. O kadsr çok ağlıyorum ki dua edin bize de lütfen🥺
Birbebekkkbircicek Gmzeabduygzefe canım merak etme geçici bir durum inşallah en yakın zaman da geçer. Ben bu durumun üst tepede yaşayan insanım o. Kadar doluyum ki anlatamam. Gurbette tek kocamla oğlum var ve beslenmek istemiyor bebeğim ne mama ne sağdıgım sütü ne emmek hiç bişey. Çareyi sağarak uykuda beslemekte buldum nukun biberonunu aldım ince uçlu 0-6 ay ve sana yemin ederm her öğünü için ayağımda salladım gece bile içirdim canım. Bu böyle 8. Aya kdar sürdü 4. Aydan evden dışarı çıkamıyordum sonra videoyla denedim içti. 15 . Aya karar mama ve anne sütü içti sorun aşk gıdaya başladık su an bazen videomuz bile içiyor yiyor geçti tam diyemem ama çok zor şeyleri atlattım şükürler olsun. Öğünü atlamayayım diye dışarı bile çıkmazdım ayağımda sallar kucağıma alır içirirdim canım inşallah geçer ne zamandan beri bu durumda
Gmzeabduygzefe Birbebekkkbircicek ilk önce 42 günlükken başladı sonra 1 ay sürdü. Kusuyordu kendi kendime acaba reflü olabilir mi dedim sonra doktora danıştım o da reflü mamasına geçin dedi reflü mamasına geçtiğim günden sonra 10-15 gün sorunsuz yedi çok güzel düzelmişti yani. Sonra birden bire yine aynı sorun oldu. Sonra 3. ay a girdik biberonu veriyordum ağlıyordu sonra pes edip yiyordu ama hepsini bitirmiyordu 90 sa 60-70 yiyip bırakıyordu. Sonra ağlamalar daha da arttı asla gündüz biberon tutmamaya başladı ta ankaralars götürdüm doktora sonuç hala aynı. 4. Aya girdiğinizden beri de asla gündüz yemiyor. Gece sürekli başındayım uyku uyumuyorum yediği de 30-40 uykuda gündüz uykusunda da öyle. Fark ediş hemen bırakıyor
Sekeroglannn Gmzeabduygzefe Bebeğim 4 aylık oldu. Yaklaşık 10 gündür biz de aynı sorunu yaşıyoruz. Mamaya bayılan çocuk ağzına koymuyordu biberonu. Ben de emdiği esnada kenardan biberon verdim. Memeyi çektim. Bi kandı bi kanmadı derken çok şükür bugün normale döndük. Umarım sizinki de geçici bir durumdur. Olmadı kauçuk başlık falan deneyin. Benim oğlan emziği kabul etmiyordu kauçuk emzik aldım şimdi ağzından çıkarmıyor.