Pasaben Son kullanma tarihi geçmeden satmak istiyorum iki kutu 800 gr+800gr var elimde almak isteyen var mi
Syesll Bende şurada bekleyeyim benimde elimde Aptamil 1 mama var açılmamış kutu isteyen olursa 100 TL’ye verebilirim
Eness123 Bende burda yerimi alıyım bende de var aciletim olduğu için satıyorum ben post açtım ordan bakmak isteyen bakabilirz bebeğime ihtiyaclarini alicam çok sikisigim diye Aptamil ve Bebelac saticam elimde bulunuyo bebeğim red ediyo
Sule9191 Bende de Evolvia 1 numara var 800 gr. Lık 1-2 kere kullandım bebeğimi kabız yaptı isteyen olursa söylesin
Eness123 Pazarlık payı vardır almak isteyen lütfen dönüş yapsın aciletim olduğu için satmak istiyorum