Abdisumeyye Oyle güzelki 2.defa anne olmak cok gzuel bir duygu 2 aylik olduk yüzüme bakıp gulmesi cok iyi geliyor bana tüm yorgunluğum gidiyor❤ vsr mi benim gibi minik bebeği olan gününüz nasil geçiyor 🤗
Fatosveaselbebek Abdisumeyye saglikla buyutun insalalh benim oglumda iki aylik gunumuz güzel geciyor biz biraz öbürüz dogmuyoruz abisi var ablası var onlar ayri ilgi gosteriyor hele agulara basladik ya kizim cildiriyor başından hic ayrilmiyor oglumun
hulyacakahve Abdisumeyye 28 aylık kızım vardı bir de 2 ay 11 günlük bir kızım var. Her şeyi sil baştan yaşamak zor olsa da şükür sebebi adeta. Çok mutluyum halimden 🥰🥰 Bir de bu aralar annemler var yanımda. Onlar gidince gurbette 2 çocukla bakalım nasıl geçecek vaktim. 🙈
kasimonbes Abdisumeyye bizde 2.5 ay olduk 🧿 agulara gulmelere basladi 😊 ama hala kafasini tutmuyor yuz ustu yatirdigimda acaba ne zaman tutacak onu bilmiyorum cok mu gec cok mu erken bilemedim
Tubaalprsln Abdisumeyye Benim bebeğimde tam 2 aylık oldu 2. Ay atağı yaşıyoruz biraz zor geçiyo benim için
Abdisumeyye Fatosveaselbebek maşallah canim sizde sağlıcakla büyütün hep emmek istiyor abisi diyorki kardeşim hep aç😃😃 abisine gülüyor hoşuna gidiyor oğlumun da🥰
Abdisumeyye hulyacakahve cok şükür halimize cnim ne güzel 2 kız annesi olmuşsunz anneler varken cok rahatız keşke hic gitmeseler😍kosturmali gecsede gzuel yorgunluk
Abdisumeyye kasimonbes masllalah bizimkide tutmaya çalışıyor tonk tonk vuruyor kqfaisni omzuma kucagima alınca tutmaya baslarlar canim daha🥰
Abdisumeyye Tubaalprsln benimkide 2 gündür karnı tok altı temiz ağlıyor keyfi yani sikintisi olmadan aşı oldunz mu 2 ay aşısı
Tubaalprsln Abdisumeyye 8 şubatta aşı yoksa 15 şubatta dedi bu çarşamba günü 1. Ay aşısını oldu aşılar bulunmuyomuş
kasimonbes Abdisumeyye evet kucaga alinca tutuyor ama yine arkaya atiyor boyle kendini de yuz ustu yatirinca tutmuyor hemen yatiyor kafasini yere 😊 umarim 3. Ayda kaldirir kafasini tam 15 gun var cunku 3 aya da 😊
Abdisumeyye Tubaalprsln biz 1 ay aşısı da olmadık ararım dedydi aramadi demi bulunmuyor muş oğlumda her aşısını yatırmıştım 2018 doğumluyduk
Tubaalprsln Abdisumeyye Evet ama yeni yeni gelmeye başlamış diye duydum inşallah sizin sağlık ocağına da bir an önce gelir