Merhaba Hanımlar Bebeğim 1bucuk aylık. Burnu tıkalı ve öksürüyor. Doktora gittik burnu tıkalı oldugu için öksürdügünü söyledi. Serum fizyolojik uygulama mı söyledi. Yaptım devam ediyorum. Fakat uyuyor burnu tıkalı oldugu için öksürdügü için kendini uyandırıyor. Bütün gün uyumadı. Cok huzursuz. Bu durumu yaşayanlar lütfen bana bişeyler önerirmisiniz baska ne yapmalıyım.