Ydhk85 kaldırmanıza gerek yok ki bebeğiniz aç olunca zaten uyanacaktır. Eğer kaldırmaya devam ederseniz ilerleyen zamanlar da da uyutmak için uykusuz kalacaksınız ve psikolojik yönden güçsüz kalırsınız. Bebekler asla aç kalmaz. Öyle bir durum söz konusu olamaz. Aksine gece uykusu çok önemlidir. Büyüme hormonları salgılanır. Akışına bırakın 🌸 gündüzleri de kaçta kalkıyorsa, kalktığı saatten 3-4 saat sonra uykusu gelir temiz bir hava veya bir banyo sayesinde inanın 4-5 saat uyuyacaktır🙏🏻