Kızlar 1 aydır burun tıkanıklıgı var hapşırma, oksuruk, ateş yok sadece burunu tıkanık hırıltı ses geceleri boyle oluyor uyuamiyor bazen nefes alamadıgı için . Doktoro goturdum mevsimsel alerjik dedi şurub yazdı 1 hafta sonra geçti derken gine 2 gundur başladı , serumla açıyorum burunu zaten hiç birşey yok temiz . 7 gun dışarıya çıkartma dedi arabayla markete gidip geldik ondan mi ki acaba şurubumuzada devam . Bilgisi olan anneler benimle paylaşırmısınız ? Gun içerisinde hiç birşeyi yok akşam yatırınca başlıyor. 2 doktordon sordum geniz eti olabilirmi diye yok dedi ikiside ama gibede KBB doktoruna goturmeyi duşunuyorum belki geniz eti olabilir mi ? Şuan agzı açık ve horluyor