Bebeğim 5 aylık oldu max 10 da uyuyan bebeğim karnı tok altı temiz gazı çokmasına rağmen asla uyumadı direndi sebepsiz yere ağladı ilk defa böle yaptı asırı zor uyudu doğduğundan beri ilk defa bu saatte uyudu nedeni nedir acaba tecrübeli annelir yazarsa çok sevinirim öneriniz nedir