Hatice0113 2 aylıkken kaç kıloydu, ben evdekı tartıda once kendım tartılıyorım spnra kızımu tartıp kızımın kılosınu buluyorum, 300 gram dakıyafetler ıcın düşüyorum. Haftada bır bakıyorum kılo almıs mı dıye. Ben dogum yaptıgım dan berıdır kuruyemıs yıyorum, hurma, ıncır, Dut kurusu, cevız, badem, kaju, fındık, mutlaka başucumda oluyor acıktıkca atıyorum agzıma, kızımın kılosuda boyu da ılerden gıdıyor, soyle bır tavsiyede bulunabılırım, bı gogustekı sütü bıtırmeden dıgerını vermeyın, bı meme de başta cocunlukla su olan ön süt var sonra gelem daha yahlı kısım son süt, bır memeyı emerek su ve bezın ihtiyacının hepsını alır zaten, doymazsa 2 memeyı de emzırırsınız, boyu ıcın de d vıtamınını tok karnına verın, bır de saglık ocagının verıdıgını kullanmayın bence, d vıtal veya ocean marka ıyı bence. Mama şişirıyor dıyorlar kılosı normalse eltınızınkıne gore zayıfsa bıle vermeyin mama.