Kızlar kızımın doğduğundan beri göbek deliği dışarda doktora götürdük göbek fıtığı olduğunu ve 2.5-3 yaşına kadar bekleyeceğimizi söyledi kendinden düzelebilirmiş ama düzelmezse ameliyat olması gerekecekmiş. Daha önce başına gelen oldu mu şu şekilde düzelir dediginiz bir yöntem vs var mı paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻🥰