Arkadaşlar biraz evhamliyim evet her bebeğin gelişimi farklı,genetik faktörler etkili ancak.bebegim kız bebek 14.aylik 85 cm hormonlara ve metobolizmaya bakılması gereklimi sınırın üstünde olunca doktorlar böyle bir yönlendirme yapıyor mu endokrinoloji ye boşuna mı evham yapıyorum yoksa.